Hjelp og støtte - velg kategori

T-We

Her finner hjelp og støtte til T-We.

Få hjelp med T-We

T-We See Appen

T-We See Appen er en tjeneste som gir deg TV på iPad. T-We See Appen laster du gratis ned fra  App Store . Du kobler sammen T-We Box (ADB 5743) og...
T-We See Appen

Tilkobling

T-We er en tjeneste som krever at tv-boksen har tilkobling til Internett for å fungere. For å koble TV-boksen til...
Slik kobler du riktig

Hjemmenett

Din trådløse netthverdag kan forbedres betraktelig ved hjelp av enkle knep.

Slik får bedre trådløse signaler hjemme

TV

Her finner du tips til å løse lydproblemer, sort skjerm, kanalproblemer og bildekvalitet.

Få hjelp med TV problemer

Bredbånd

Her finner du hjelp dersom du har internettproblemer og lurer på hvordan du overfører din e-postadresse.

Få hjelp med bredbånd

Wimp

Trenger du hjelp til installasjon eller lurer på hvordan du aktiverer musikktjenesten WiMP?

Få hjelp med WiMP

Kanalliste

Her kan du se hele kanallisten. Ved å søke på ditt kundenummer vil du få opp frekvens og kanalplass på alle kanalene vi leverer i ditt område.

Søk opp kanallisten din her

Filmleie på nett

Her finner du hjelp til filmleietjenesten Canal Digital GO på nett.

Få hjelp med filmleie på web

F-Secure Sikkerhetspakke

Her finner du installasjonstips og lisensnøkkelen til F-Secure.

Få hjelp med F-Secure

Telefoni

Summetone mangler, får ikke ringt ut/inn og tips til viderekoblingsfunksjoner.

Få hjelp med telefoni
Tilbake til Kundeservice

Spørreundersøkelse

Hei, vi foretar for tiden en spørreundersøkelse.
Vi setter stor pris på om du kan sette av et par minutter til oss.