Viktig informasjon om videre bruk av musikktjenesten TIDAL

Vårt flerårige samarbeid med TIDAL ble avsluttet januar 2018. Det betyr at fordelsprogrammet som vi har tilbudt deg som kunde opphører, og at alle brukere nå må videreføre sitt avtaleforhold og spillelister direkte med TIDAL for at tjenesten skal fungere etter 7. januar 2018.

TIDAL tilbyr nå et eksklusivt kampanjetilbud for deg som ønsker å videreføre musikk-abonnementet ditt direkte hos dem. Du får TIDAL HiFi kostnadsfritt frem til 1. april 2018 og deretter fortsetter abonnementet med samme lave pris per måned som du har hatt via Canal Digital.

For at overgangen skal være så enkel som mulig, kan du klikke her og enkelt organisere ditt videre abonnement og betaling.

Fra 7. januar kan du ikke benytte Tidal-appen på din T-We boks. Du kan grunnet endringen si opp din avtale med Canal Digital Kabel, forutsatt at du ikke er tilknyttet en fellesavtale i borettlag eller sameie. Oppsigelsen vil gjelde fra samme dato endringen trer i kraft.

Må jeg laste ned TIDAL app på nytt?
Må jeg laste ned TIDAL app på nytt?

Nei, det må du ikke.

Hvilket tilbud får jeg som eksisterende kunde fra TIDAL ?
Hvilket tilbud får jeg som eksisterende kunde fra TIDAL ?

Dersom du allerede er kunde får du tilbud om HiFi kostnadsfritt frem til 1. april. Deretter beholder du samme pris som du hadde som kunde hos Canal Digital Kabel.

Kan jeg beholde mine spillelister?
Kan jeg beholde mine spillelister?

Ja, du beholder dine eksisterende spillelister.

Ønsker du å registrerer ny bruker?
Ønsker du å registrerer ny bruker?

Som Canal Digital kunde får du prøve TIDAL Premium i 90 dager.

Registrer deg her.

Hva skal jeg gjøre for å overføre abonnementet mitt til TIDAL?
Hva skal jeg gjøre for å overføre abonnementet mitt til TIDAL?

Du vil få info via e-post, sms og eller andre kommunikasjonskanaler om riktig fremgangsmåte. I dialogen vil det være en lenke til landingssiden hos TIDAL, hvor du vil  får presentert Kampanjetilbud.

Blir det endringer i prisen?
Blir det endringer i prisen?

Kunder må opprette direkte kundeforhold til TIDAL. Kampanjetilbudet opprettholder prisen kunder har betalt via Canal Digital.

Hva skjer med den eksisterende TIDAL-tilgangen min?
Hva skjer med den eksisterende TIDAL-tilgangen min?

Vi håper og ønsker at kundene ønsker å fortsette med TIDAL, men i et direkte kundeforhold med TIDAL. Man får da en faktura direkte fra TIDAL i stedet for via Canal Digital Kabel.

Hvorfor fornyes ikke avtalen med TIDAL?
Hvorfor fornyes ikke avtalen med TIDAL?

Vi i Canal Digital Kabel/Telenor har høye ambisjoner om å være best på innhold; noe filmtjenestene fra Paramount+, sportstilbudet fra Viasport med bl.a. Champions League og lansering av T-We på Apple TV, er nylige og tydelige bevis på. For å styrke tv-posisjonen ytterligere, har vi revurdert våre tjenester og produkter som ikke passer til kjerneleveransene fra oss. Vi har derfor valgt å ikke forlenge den eksisterende avtalen vi har med musikktjenesten TIDAL.

Stengt